Waardering van De Zorgcirkel, locatie Zuidland - Purmerend op 26 oktober 2020 interview

8.2
  • Dementie

Toen wij mijn vader brachten werden we heel hartelijk welkom geheten. Mijn vader werd gevraagd hoe hij aangesproken wilde worden; met zijn voornaam of als meneer. Allemaal heel respectvol. De medewerkers zijn zeer gericht op de bewoners. Mijn vader kan zelf bepalen hoe laat hij opstaat. Na één bezoek wisten ze al wie ik was. Als mijn vader er niet is halen ze hem even. Als hij iets wil eten zorgen ze ervoor. Als ik hem kom halen gaat dat in goede samenspraak. Dan kan ik bijvoorbeeld de rolstoel even meenemen. Mijn vader woont hier nu twee maanden en ik ben nog niet tegen zaken aangelopen waar ik minder tevreden over ben. Behalve dat er een keer geen schoon ondergoed voor mijn vader was. Ik had graag gehad dat ik even gebeld was, dan had ik wat meegenomen. Maar ik snap ook dat het ook nog even wennen is aan elkaar. En dat het zorgpersoneel niet altijd tijd heeft om op alle vragen in te gaan snap ik ook.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Zorgcirkel, locatie Zuidland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.