Waardering van De Zorgcirkel, locatie Zuidland - Purmerend op 26 oktober 2020 interview

• Dementie

Wat ik zeer waardeer is de uitstekende communicatie met het zorgpersoneel. Mijn schoonmoeder kan door haar alzheimer heel lastig zijn in de omgang. Ik heb aangegeven dat als ze zaken moeilijk en met veel weerstand voor elkaar krijgen ze mij altijd kunnen bellen. Ik vind het heel prettig dat ze gebruik maken van mijn geboden hulp. Als er iets is (bijvoorbeeld kleding die zoek is) dan pakken ze het meteen op en bellen ze ook even als het in orde is. Ook ben ik heel tevreden over de zorg en persoonlijke aandacht die mijn schoonmoeder krijgt. Zij is gesteld op een verzorgd uiterlijk. Dus de medewerkers lakken haar nagels regelmatig; zorgen dat ze op tijd naar de kapper gaat. Ze laten haar vrouw zijn en laten haar in haar waarde. Ook als ze nog trek heeft, zeggen ze: ”dan neem je toch nog een bord”. Een verbeterpunt vind ik dat er weinig prikkels zijn voor de bewoners om een rondje (in huis) te lopen. De bewoners lopen naar de huiskamer en blijven daar hangen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Zorgcirkel, locatie Zuidland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.