De Zorggroep, Geriatrische Revalidatie Afdeling Beukenhof

Geriatrische revalidatiezorg

uit 2 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van De Zorggroep, Geriatrische Revalidatie Afdeling Beukenhof - Venray op 14 september 2021

Botbreuken

Mensen die verblijven worden min of meer aan hun lot overgelaten. Weinig aandacht en ze moeten het zelf uitzoeken. Mantelzorg is niet welkom ivm Corona. Hygiëne is ver te zoeken. Met blote handen worden de maaltijden aangeboden ( vlees brood kaas e.d.) bedden worden maar heel af en toe verschoont. Bij vragen vinden men je al snel lastig.

Reactie van/namens Secretariaat Revalidatiezorg

Beste mevrouw/heer, we gaan graag met u in gesprek over wat u beschrijft in uw review. Wilt u ons laten weten hoe wij u kunnen bereiken, zodat er een afspraak gemaakt kan worden met de manager.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Zorggroep, Geriatrische Revalidatie Afdeling Beukenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.