Waardering van De Zorggroep, Zorgstudio's Rooyhof - Venray op 17 mei 2010

7.7

Hier werken geweldige mensen. De leidinggevende was super, ze motiveren met enthousiasme en zijn erg betrokken. Ze herkennen ons nog steeds op straat, terwijl het al ruim een jaar geleden is dat mijn moeder overleed. Mijn moeder had soms wat moeite met dementerende medebewoners die wat opdringerig waren. Een enkele keer was er een norse verpleegster die mijn moeder (te) lang liet wachten voor een toiletbezoek en die boos werd als mijn moeder aangaf dat ze niet kon slapen. Naar mijn weten is dit echter goed opgepakt door de leidinggevende. Het gebouw is overigens echt geweldig. Het is goed onderhouden en schoon. Het restaurant was ook goed, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij waren erg tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Zorggroep, Zorgstudio's Rooyhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.