Waardering van De Zorgspecialist - Kleinschalig wonen De Hoogeberg - IJmuiden op 31 december 2017

• Ziekte van Alzheimer

Mijn vader woont sinds november 2016 in de HoogeBerg.Het is kleinschalig beschermd wonen en de zorg die gegeven wordt is gespecialiseerd in mensen met dementie. Voor zowel mijn vader als wij als familie is het alsof je thuiskomt. Mijn vader wordt respectvol en liefdevol verzorgd en mag zijn wie hij is. Ook voor de familie is er persoonlijke aandacht en je wordt opgevangen in verdrietige periodes. Het is warm, huiselijk en het team maakt er elke dag iets gezelligs van. Regelmatig worden er dingen georganiseerd om met bewoners en familie samen te kunnen zijn. We zijn ontzettend blij en dankbaar dat mijn vader door zo'n fantastisch team verzorgd wordt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Zorgspecialist - Kleinschalig wonen De Hoogeberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.