Waardering van Dignis, Kleinschalig wonen De Duinstee - Eelde op 15 augustus 2019 interview

8.2

De zorginstelling is goed bereikbaar met de auto en de fiets. De omgeving is bosrijk. Er is een goede wandelgelegenheid. Ik zou het aanbevelen vanwege de kleinschaligheid. Het contact met de verzorgenden is laagdrempelig. Ze zijn goed bereikbaar. Het is altijd mogelijk om met hen in contact te komen. De afspraken gaan via de mail en dat verloopt goed en plezierig. Er is regelmatig overleg over medische zaken, de behandeling en de verzorging. De verzorgenden hebben altijd een luisterend oor. Ik kan daar ten alle tijden terecht. Ik vind de zorg goed, zorgvuldig en persoonlijk. De verzorgenden zijn vriendelijk en hebben veel geduld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Kleinschalig wonen De Duinstee? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.