Waardering van Dignis, Kleinschalig wonen De Duinstee - Eelde op 8 augustus 2019 interview

6.8

Ik vind dat de verzorgenden hun uiterste best doen. Ik zie dat ze het altijd druk hebben. Ik heb het gevoel dat er alleen soms te weinig personeel is. Op dit moment zie ik veel wisseling van personeel. Mijn vrouw kan niet goed tegen nieuwe gezichten. Ze wordt daar dan heel onrustig van. Ik heb gemerkt dat er af en toe geen verzorgende in de gezamenlijke huiskamer is. Ik vind dat slecht. Ik vind het jammer dat er weinig één op één activiteiten worden gedaan met mijn vrouw. Er worden wel wat activiteiten georganiseerd, zoals zang en gym. De frequentie vind ik alleen te laag. Ze hebben pas geleden een airco geplaatst. Ik vind dit een uitkomst. Ik heb het gevoel dat de verzorgenden soms niet snel genoeg waarnemen waarom mijn vrouw onrustig is. Ik denk dat de afdelingsarts hierdoor niet snel genoeg actie kan ondernemen als mijn vrouw bijvoorbeeld een blaasontsteking heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Kleinschalig wonen De Duinstee? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.