Dignis, Kleinschalig wonen De Omloop

Grootveenweg 57 A 9331 KB Norg
Deze locatie is onderdeel van Dignis

Waardering van Dignis, Kleinschalig wonen De Omloop - Norg op 6 februari 2017 Interview

Overige aandoeningen

Het is goed, maar toch ook weer niet goed. Het is schrijnend om je moeder daar achter te moeten laten, omdat je dan niets meer te zeggen hebt. Als ik aangeef dat mijn moeder in het verleden extra warm aangekleed moest worden omdat zij vatbaar is voor bepaalde infecties, wordt daar niet of nauwelijks op gereageerd. Door bezuinigingen is er weinig tijd meer om nog leuke activiteiten met de bewoners te ondernemen. Zij heeft speciaal aangepaste schoenen nodig en daar wordt niet adequaat op gereageerd. De kwaliteit van de aangepaste schoenen staan niet in relatie tot de geleverde kwaliteit. Ik heb in de tussentijd geleerd om vragen te stellen aan de juiste persoon zodat ik ook antwoord krijg. Het gebouw bevindt zich op een prachtige locatie, midden tussen twee andere zorglocaties. Het is een toegankelijk gebouw, met een mooie kamer voor mijn moeder.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Dignis, Kleinschalig wonen De Omloop - Norg

Bedankt voor uw waardering. We blijven graag met u in gesprek over de dingen die misschien niet helemaal goed gaan

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Kleinschalig wonen De Omloop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.