Dignis, Verpleeghuis De Enk

E 212 9471 KW Zuidlaren
Deze locatie is onderdeel van Dignis

Waardering van Dignis, Verpleeghuis De Enk - Zuidlaren op 9 juni 2021 Geverifieerd

Het gebouw vind ik mooi. Het staat in een bosrijke omgeving. We kunnen altijd met haar naar buiten en dan sta je meteen in het bos. Mijn moeder heeft een kamer met een gedeelde badkamer. Dat was in het begin wel wennen, maar zoals het nu gaat werkt het goed. De deur gaat automatisch op slot als mijn moeder de badkamer gebruikt. Er is een gezamenlijke woonkamer waar ze het grootste deel van de dag is. Ze is eigenlijk alleen in haar kamer om te slapen. De maaltijden worden in de woonkamer bereid en gebruikt. Het koken wordt gedaan door de zuster en ik vind dat de maaltijden er goed uitzien. De medewerkers gaan met mijn moeder om als familie. Iedere bewoner wordt gezien als een deel van het gezin. Iedereen wordt ook met de voornaam aangesproken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Verpleeghuis De Enk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.