Dignis, Verpleeghuis De Enk

E 212 9471 KW Zuidlaren
Deze locatie is onderdeel van Dignis

Waardering van Dignis, Verpleeghuis De Enk - Zuidlaren op 9 juni 2021 Geverifieerd

Ik ben heel tevreden over de persoonlijke benadering en afstemming van de zorg op mijn moeder. Ik vind het bijzonder dat ze de bewoners heel vrij laten. Als mijn moeder iets niet wil dan hoeft dat niet. De mensen kunnen door het hele gebouw lopen. De accommodatie vind ik bijzonder. Er zijn een groot dakterras waar je kunt wandelen en een heel grote tuin met belevingsaspecten. De instelling staat midden in de natuur. Ook is er een kinderboerderij. Bewoners en familie kunnen gebruik maken van duofietsen. De instelling en de huiskamer zijn goed bereikbaar. De familie wordt actief geinformeerd. De besprekingen over het zorgplan worden tijdig ingepland. Iedereen is dan aanwezig. Er zijn twee online platforms: de rapportage en het Familieplatform met foto's van activiteiten. Zo kan ik meegenieten. De rapportage zou wat uitgebreider mogen, maar ik begrijp dat ze het druk hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Verpleeghuis De Enk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.