Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje

Zonnelaan 8 9742 BL Groningen
Deze locatie is onderdeel van Dignis

Waardering van Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje - Groningen op 22 augustus 2019 Interview

Alle afspraken worden nagekomen en ik kan altijd vragen stellen. De medewerkers gaan naar mijn mening heel goed met mijn moeder om. Als ze vragen heeft dan worden ze beantwoord. Mijn moeder wordt goed verzorgd. Ze houden ook rekening met haar geestelijke gesteldheid. Mijn moeder heeft een kamer met een toilet en een wastafel. De doucheruimte is voor gemeenschappelijk gebruik. Soms gaat ze naar de huiskamer. Daar staat een televisie en er wordt gegeten. De warme maaltijden worden aangeleverd en daar opgewarmd. De broodmaaltijden maken de meeste bewoners zelf klaar. Beneden is een soort aula waar het heel rustig is. Daar worden activiteiten georganiseerd voor de bewoners en er worden familiebijeenkomsten gehouden. Er is een mooie rustgevende tuin bij het gebouw.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.