Waardering van Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje - Groningen op 17 oktober 2017 interview

De accommodatie is wel oud, maar voor mijn moeder is het prima. Er is een mooie tuin bij en het ligt lekker centraal. De kamer van mijn moeder vind ik ook prima. De gezamenlijke woonkamer is heel gezellig ingericht en de gangen ook. Er hangen allemaal oude foto's van de binnenstad en dorpjes, dat ziet er erg leuk uit. Er worden allerlei leuke dingen georganiseerd, bijvoorbeeld optredens van koren, zingen, en optredens van verschillende artiesten. Er is ook een hele mooie recreatiezaal die uitkomt op de tuin. Ik ben heel tevreden over de zorg voor mijn moeder. Mijn moeder voelt zich hier erg gezien. Ze mag altijd de aardappels schillen, dat vindt ze geweldig en geeft mijn moeder een trots gevoel. Ik ben erg enthousiast over de medewerkers en dankzij hen voelt mijn moeder zich hier prettig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje - Groningen

hartelijk dank voor uw waardering

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.