Waardering van Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje - Groningen op 9 mei 2018 interview

9.2

De verzorgenden waren altijd heel vriendelijk en namen alle tijd voor ons. De afspraken verliepen gewoon goed. Ze kwamen het na zoals het hoort. De verpleging was perfect. Zowel voor mijn schoonvader, als voor de familieleden, was alles mogelijk. Toen het heel slecht ging met mijn schoonvader, hadden de verzorgenden alle begrip voor onze situatie. Onze wensen werden allemaal ingewilligd. Wij kwamen van ver en we hoefden ons op dat moment gelukkig niet te houden aan de bezoektijden. Ik vond het fantastisch dat ze op dat moment echt rekening met ons hielden. Er zit een ruime tuin om het gebouw heen. Buiten is er een volière, wat dieren en een moestuin. Aan alle kanten van het gebouw waren zitjes gecreëerd. Ze proberen het normale leven daar zo goed mogelijk na te bootsen. In de vakantieperiode stond er zelfs een caravan in de tuin. Het zag er van binnen heel huiselijk en schoon uit. Wij waren zeer tevreden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje - Groningen

Hartelijk dank voor uw waardering

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.