Waardering van Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje - Groningen op 18 oktober 2017 interview

9.2

Heel tevreden ben ik over deze instelling waar mijn vrouw verblijft. Ik heb waardering voor de verzorgenden. Ik vind het knap wat ze allemaal doen. De medewerkers benaderen mijn vrouw heel goed. Ik vind ze altijd heel geduldig. De communicatie vind ik heel goed tussen mij en de medewerkers en ook met de arts. Als ik daar kom, dan word ik ingelicht over de bijzonderheden. Als de oren van mijn vrouw bijvoorbeeld zijn uitgespoten, dan wordt dat verteld en ook hoe dat gegaan is. Met de arts heb ik ook regelmatig een persoonlijk gesprek en daar ben ik tevreden over. De medewerkers vind ik heel lief en vaak bieden ze mij meteen koffie aan. Ik vind het fijn dat er een goede parkeerplaats bij de instelling aanwezig is. Het gebouw is van binnen helemaal verandert. Iedereen heeft een eigen slaapkamer, die je zelf mag inrichten. Dat vind ik fijn. De afdeling is kleinschalig opgezet voor maximaal zeven bewoners.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje - Groningen

Hartelijk dank voor uw waardering

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.