Waardering van Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje - Groningen op 16 oktober 2017 interview

7.0

Het duurt soms te lang tot de afspraken worden nagekomen. Soms is er onvoldoende tijd en aandacht voor mijn moeder en soms wel. Over het algemeen gaan de medewerkers met aandacht en liefdevol met mijn moeder om. Als het personeel het te druk heeft willen ze haar soms eerder in bed stoppen. Dat vindt ze niet fijn. Over het algemeen reageert men adequaat op veranderingen van mijn moeder en er wordt een arts ingeschakeld wanneer het nodig is. We kunnen altijd alles kwijt als we vragen hebben. De medewerkers zijn welwillend en hebben een luisterend oor. Het leuke van de accommodatie is de huiskamer. Dat is de ontmoetingsplek waar mijn moeder en andere bewoners kunnen zitten, samen eten en samen televisie kijken.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje - Groningen

Hartelijk dank voor uw waardering. Als u wilt overleggen met de EVV'er of teamleider over de zorg voor uw moeder, zoals het tijdstip van naar bed gaan, dan horen ze dat graag. Ze kijken graag met u wat het beste is voor uw moeder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.