Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje

Zonnelaan 8 9742 BL Groningen
Deze locatie is onderdeel van Dignis

Waardering van Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje - Groningen op 9 juni 2021 Geverifieerd

Het gebouw is oud. Mijn moeder wordt er pas kort. Ze heeft ooit in een modern huis gewoond. Er hangt hier een hele goede sfeer. Mijn moeder is totaal afhankelijk van de zorg. Ze weet nauwelijks nog dat ze bestaat. Ik heb zelf ook veel contact met de verzorgenden, zeker als ik het zelf moeilijk heb. Ze verzorgen haar heel liefdevol. Daar ben ik heel blij mee. Ze houden heel erg rekening met haar behoeften. Ik kan met de verzorgenden over alles praten wat mijn moeder betreft. Het voordeel van zo'n oud gebouw is dat er rust heerst. Mijn moeder heeft een kamer en wordt mee naar de huiskamer genomen. Er wordt nog van alles aan gedaan om haar de dag nog vredig door te komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.