Waardering van Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje - Groningen op 14 augustus 2019 interview

7.8

Het gebouw vind ik hopeloos. Het is heel oud. Ik vind dat de medewerkers heel erg hun best voor mijn vrouw doen, maar ze zijn niet toegespitst op de aandoening die mijn vrouw heeft. De kennis over Fronto Temporale Dementie ontbreekt. Ik vind de zorg voor haar echter prima. Door haar aandoening heeft mijn vrouw geen enkele sociale controle meer. Haar spraak gaat achteruit. Het geheugen echter niet. Het tijdsbesef is wel weg. Ze heeft geen enkele empathie meer. Het is een hele klus voor de verzorgenden om mijn vrouw in de ochtend uit bed te halen en aan te kleden en om haar in de avond weer naar bed te brengen. Ze slaat dan om zich heen en bijt. Is ze eenmaal aangekleed, dan is ze vrolijk en in een goede stemming. Ik heb veel bewondering voor het personeel dat met haar om moet gaan. Ik ben zeer te spreken over het cliëntenportaal. Ik kan daardoor iedere dag kijken wat voor op- en aanmerkingen de verzorgenden hebben.

Bent u of werkt u voor Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.