Waardering van Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje - Groningen op 16 oktober 2017 interview

7.5

Het is een verouderd gebouw, en dan spreek ik voor het gedeelte waar mijn vader woont. Dat gebouw heeft een plat dak wat het erg warm maakt in de zomer. Dan wil je daar echt niet wezen. Er is geen goede klimaat beheersing. De kamer van mijn vader is lekker groot en hij heeft een eigen toilet. Er is een gezamenlijke douche en dat gaat heel goed. Ik vind dat er te weinig personeel is, er wordt daardoor weinig met de bewoners gedaan. Een keer in de week is er dansen en dat is de enige activiteit. De leiding wil de gesloten afdeling open maken zodat de bewoners van het hele gebouw gebruik kunnen maken. Ik ben daar niet blij mee, want mijn vader is een wegloper. Ik vind dat ze zulke mensen tegen zichzelf in bescherming moeten nemen. De verzorging vind ik uitstekend, de medewerkers doen wat ze kunnen en meer dan dat. Ze werken zelfs door in hun vrije tijd. Ik heb een vast contactpersoon en daar heb ik een heel goed contact mee. Mijn vader zegt dat hij het hier erg naar zijn zin heeft en dat hij goed verzorgd wordt

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje - Groningen

hartelijk dank voor uw waardering. Onderwerpen zoals de bescherming en de activiteiten kunt u ook bespreken met de contactpersoon en/of teamleider. Ze overleggen graag met u wat het beste is voor uw vader.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.