Waardering van Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje - Groningen op 18 oktober 2017 interview

Ik ben over het algemeen tevreden over de zorg en verpleging van mijn moeder, voor zover ik het kan beoordelen. De begeleiders zijn heel verschillend in aandacht en aard. Ik heb de indruk dat sommige jongere begeleiders weleens wat minder geduld hebben. Wat ik erg prettig vind, is dat de medewerkers heel goed de stem en humorwisseling van mijn moeder in de gaten houden. Ze zijn er snel bij om erachter te komen of dat met fysieke klachten te maken heeft. Naar mijn mening blijven ze zorgvuldig kijken naar wat er aan de hand is, dat vind ik prettig. Wat ik heel erg fijn vind is dat ze rekening houden met ons en aandacht hebben voor ons als familieleden. Ze nemen al onze opmerkingen mee in de activiteiten en de zorg die ze bieden aan mijn moeder.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje - Groningen

Hartelijk dank voor uw waardering

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.