Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje

Zonnelaan 8 9742 BL Groningen
Deze locatie is onderdeel van Dignis

Waardering van Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje - Groningen op 10 juni 2021 Geverifieerd

Ik heb bewondering voor de medewerkers, want mijn schoonmoeder is vaak heel lastig. Zij blijven echter altijd rustig en proberen haar op een andere manier de zorg te bieden die ze nodig heeft. Wij hebben goede contacten met de verpleging en de artsen. We kunnen altijd bellen. Ze staan steeds open voor een gesprek. Het gebouw is oud en ziet er van de buitenkant somber uit. Van binnen ziet het er goed uit. De medewerkers doen hun best om de woonkamer gezellig te maken. Ik vind het prettig dat mijn schoonmoeder een eigen kamer heeft en een eigen badkamer met wasbak en toilet. Ook deze badkamer vind ik wat gedateerd. De douche deelt ze met anderen. Dat vind ik prima. Rondom de instelling ligt een mooie tuin waar je kunt zitten en wandelen. Ook is er een dierenboerderij met geitjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.