Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje

Zonnelaan 8 9742 BL Groningen
Deze locatie is onderdeel van Dignis

Waardering van Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje - Groningen op 10 juni 2021 Geverifieerd

Ik heb het gevoel dat mijn moeder hier op haar plaats is, dat ze wordt gezien zoals ze is. Met haar zorgbehoefte wordt goed omgegaan. Zo activeren de medewerkers haar en zorgen ze dat ze een daginvulling krijgt. Ze maken grapjes met haar en zorgen dat ze er netjes uitziet. De persoonlijke verzorging is goed op orde. Dat vind ik belangrijk. Daarnaast hangt er een prettige sfeer in het huis. Het personeel gaat vriendelijk om met bewoners, bezoekers en elkaar. Mijn moeder heeft een eigen slaapkamer. Het is een groot pluspunt dat er in de keuken gekookt wordt. Zo ontstaat er een thuissetting, een groot gezin met acht mensen die samen gezinsactiviteiten ondernemen, zoals eten, thee drinken en televisie kijken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.