Waardering van Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje - Groningen op 18 oktober 2017 interview

9.7

Ik heb weleens heel veel om te bespreken met de medewerkers, maar er is soms te weinig tijd om het allemaal te behandelen. Ik begrijp dat de medewerkers natuurlijk ook andere verplichtingen hebben. Volgens mij laten ze heel soms een steekje vallen, maar dat maakt mij niet uit, want dat hoort erbij. De verzorgenden zijn altijd vrolijk en vriendelijk. Ze helpen mij als ik iets niet begrijp. Ik krijg soms eten mee naar huis als ze dat overhebben. Dat vind ik hartstikke mooi. De receptioniste is heel alert. Ze let erop of een patiënt wel of niet naar buiten mag. Ik vind wel dat ze de deur open zouden moeten laten, want ik wil als gast zo snel mogelijk naar binnen kunnen. De verzorgenden doen zoveel mogelijk hun best om het leuk te maken. Er zijn ook vrijwilligers en zij zorgen voor thee en ontspanning. Er komen weleens muzikanten langs en ze gaan één keer in de week met de bewoners zingen. Het gebouw heeft goede liften en er is ook een winkel. Het huis wordt leuk versierd wanneer het seizoen veranderd. De verzorgenden zorgen er zelf voor dat het huis schoon is. Dat vind ik goed.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje - Groningen

hartelijk dank voor uw waardering

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.