Waardering van Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje - Groningen op 17 oktober 2017 interview

8.3

Mijn moeder ziet er verzorgd uit. Ze wil ook weleens op haar zelf zijn en dat wordt gerespecteerd. Ze wil ook een bepaalde zelfstandigheid houden, waar wij onze twijfels over hebben, maar we denken samen mee hoe we haar dat toch kunnen geven. Dat het toch veilig voor haar blijft. We kunnen goed met elkaar samenwerken. Er wordt serieus naar mij geluisterd en alles wat mogelijk is realiseren ze. Sommige dingen kunnen niet in verband met de bezuinigen, maar dat heeft niks met de inzet van het personeel te maken. Het is een oud gebouw. Ik hou van oude gebouwen en mijn moeder voelt zich hier thuis.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje - Groningen

Hartelijk dank voor uw waardering

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.