Waardering van Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje - Groningen op 16 oktober 2017 interview

8.5

Mijn tante kon niet meer praten.Ten behoeve van de verzorgenden hebben wij een stuk geschreven over het leven van mijn tante, waar ze van hield en waarvan niet. De verzorgenden deden erg hun best om het mijn tante naar de zin te maken. Ze kwamen er achter dat mijn tante het fijn vond om buiten te zijn. Dat gingen ze dan ook met haar doen. Ze boden haar steeds verschillend eten aan om te kijken wat ze lekker vond. Op een gegeven moment zagen ze dat ze genoot van zachte witte bolletjes en ook van witte bonen. Ik vond het heel fijn dat ze haar dat dan gingen aanbieden. Onze tante was erg angstig. Het was moeilijk voor de verzorgenden om haar aan te kleden. Ik heb gemerkt dat de ene verzorgende bij de andere ging kijken hoe ze haar het beste konden helpen met aankleden. Het is een lerende organisatie. Dit aspect waardeerde ik erg. Onze tante kon immers niet aangeven waarom ze zo angstig was.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje - Groningen

Hartelijk dank voor uw waardering

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Verpleeghuis 't Blauwbörgje? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.