Waardering van Dignis, Woonservicecentrum Bernlef - Groningen op 14 augustus 2019 interview

6.0

Ik vind de kunde van de verzorgers niet optimaal. Mijn vader heeft soms bepaalde klachten en daar gaan ze naar mijn mening niet altijd kordaat mee om. Het lijkt of ze niet de nodige knowhow hebben om er mee om te gaan. De ene medewerker vind ik wat zorgzamer dan de andere. Ik vind dat het erg persoonsgebonden is. Ik had een contactpersoon waar ik goed mee om kon gaan. Sinds die weg is heb ik helemaal geen contact meer. De kamer van mijn vader is mooi. Hij heeft een aparte slaapkamer en een badkamer. Er is een restaurant en de voorzieningen zijn goed. Ik vind het gebouw redelijk goed, misschien wat gedateerd, maar dat vind ik niet erg. Mijn vader zit veel in zijn kamer, maar hij gaat elke dag nog fietsen. De maaltijden gebruikt hij in zijn kamer.

Bent u of werkt u voor Dignis, Woonservicecentrum Bernlef? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.