Waardering van Dignis, Woonservicecentrum 't Holthuys - Annen op 23 augustus 2019 interview

8.2

De paar afspraken die ik tot nu toe gehad heb gingen goed. De verzorging van mijn moeder is prima, maar in mijn ogen is er een te snelle doorstroom van verzorgenden. Die moeten steeds weer wennen. Over het algemeen gaan de verzorgenden goed met mijn moeder om. Zij hebben aandacht voor haar, maken een praatje met haar en vragen haar soms zelfs om raad. Daardoor is mijn moeder geen nummer. De intensieve zorg die zij krijgt sluit aan bij wat zij verwacht. Daarnaast is er goed contact. Als ik iets aangeef, dan pakken de medewerkers dat serieus op en doen ze er iets mee. Het gebouw is prima, maar de gangen vind ik hier en daar wat sobertjes. Ik ben tevreden over de activiteiten. Zo zijn er minstens drie voorstellingen per week. Daarnaast zijn er spelletjes, kaarten, sjoelen en kegelen. Aan spelletjes en sport wordt veel aandacht besteed. De omgeving van de instelling is landelijk. Er is een kinderboerderij in de buurt met geitjes en een haan. Mijn moeder vindt het leuk om kinderen daarheen te zien gaan.

Bent u of werkt u voor Dignis, Woonservicecentrum 't Holthuys? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.