Waardering van Dignis, Woonservicecentrum 't Holthuys - Annen op 13 juni 2019 interview

8.5

Ik heb een prachtige kamer. Een schitterend uitzicht en heerlijk rustig. Alles wat ik nodig heb is aanwezig. De verpleging vind ik heel erg betrokken en meelevend. Ik ben geweldig opgevangen toen ik hier kwam wonen. Iedereen is erg lief en behulpzaam. En ik kan alles met ze bespreken. Super geregeld. Het eten is ook goed. Ik eet elke middag in het restaurant en het smaakt me heerlijk. Er is altijd keuze uit verschillende dingen en het is zeer gevarieerd. Ik heb het heel erg goed naar mijn zin hier. Er wordt ook genoeg georganiseerd, maar ik maak daar niet zo vaak gebruik van. Ik vermaak mij prima met mijn eigen dingen. Muziek luisteren en lezen bijvoorbeeld.

Bent u of werkt u voor Dignis, Woonservicecentrum 't Holthuys? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.