Dignis, Woonzorgcentrum De Veldspaat

Veldspaatstraat 368 9743 XV Groningen
Deze locatie is onderdeel van Dignis

Waardering van Dignis, Woonzorgcentrum De Veldspaat - Groningen op 9 juni 2021 Geverifieerd

De medewerkers wisten met beperkte middelen er toch iets van te maken. Vooral het contact met mijn vader was prima. Ze waren vriendelijk en begrijpend. Hij vroeg soms meteen aandacht. Dat kon niet altijd. Daar gingen ze goed mee om. Ook werd hij goed geholpen bij het douchen en aankleden. Mijn vader was goed te spreken over het eten. Hij at met smaak zijn bord leeg. Het is een flatgebouw met kleine behoorlijk gehorige kamers. Daaraan kun je merken dat het een oud gebouw is. Het budget voor welzijn is beperkt. Ik miste entertainment voor deze bewoners. Er waren nauwelijks welzijnsmedewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Woonzorgcentrum De Veldspaat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.