Dignis, Woonzorgcentrum De Veldspaat

Veldspaatstraat 368 9743 XV Groningen
Deze locatie is onderdeel van Dignis

Waardering van Dignis, Woonzorgcentrum De Veldspaat - Groningen op 24 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Eén nadeelpunt is dat de kamers door de bewoners zelf niet op slot gedaan kunnen worden. In het kader van privacy zou dit wel prettig zijn. Het huis zelf is verder netjes en schoon. De verpleging is adequaat en reageert op vragen en verzoeken. Bij bijzonderheden nemen ze contact op. Afspraken komen ze keurig netjes na. Ook als wij wensen doorgeven, komen ze dit na. Ze gaan heel goed met mijn vader om en ook met ons gaan ze goed om. Ze zijn heel begripvol. Ik heb echt het gevoel dat als ik wegga, dat ik hem daar goed achterlaat. Ze zijn heel goed in hun vak. Het contact met de arts van het huis is heel intensief. Ze leggen mijn vader goed uit wat er aan de hand is. Ik word goed op de hoogte gehouden door de verpleging en de dokter over hoe het met mijn vader gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Woonzorgcentrum De Veldspaat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.