Dignis, Woonzorgcentrum De Veldspaat

Veldspaatstraat 368 9743 XV Groningen
Deze locatie is onderdeel van Dignis

Waardering van Dignis, Woonzorgcentrum De Veldspaat - Groningen op 24 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Het huis is vrij toegankelijk. Het ziet er vrij netjes en verzorgd uit. De afspraken worden op zich nagekomen, als er wat is worden we gebeld. Soms worden afspraken niet nagekomen die besproken worden bij het tweejaarlijks overleg. Bij de communicatie loopt het mis, want bij de één gebeurt het wel en bij de ander niet. Ik zou wel wat meer geïnformeerd willen worden over het reilen en zeilen van mijn vader. Iedereen doet zijn best om mijn vader de aandacht te geven die hij nodig heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Woonzorgcentrum De Veldspaat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.