Dignis, Woonzorgcentrum De Veldspaat

Veldspaatstraat 368 9743 XV Groningen
Deze locatie is onderdeel van Dignis

Waardering van Dignis, Woonzorgcentrum De Veldspaat - Groningen op 9 juni 2021 Geverifieerd

Ik heb goed contact met de leidinggevenden. Zij zijn altijd vriendelijk en correct. Mijn moeder is niet altijd gemakkelijk. Een van de leidinggevenden weet daar heel goed mee om te gaan. Ik zie veel verschillende verzorgenden. Dat vind ik minder. Sommige slagen er niet in mijn moeder naar bed te brengen of te douchen, als ze dat niet wil. De een kan daar beter mee omgaan dan de ander. Ik ben blij dat ze hier op een menswaardige manier verzorgd wordt. Ze heeft een eigen slaapkamer. Die is groot genoeg. De badkamer deelt ze met een andere bewoner. Dat is geen probleem, want daar is altijd een verzorgende bij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Woonzorgcentrum De Veldspaat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.