Dignis, Woonzorgcentrum De Veldspaat

uit 92 waarderingen

Waardering van Dignis, Woonzorgcentrum De Veldspaat - Groningen op 8 juni 2021 Geverifieerd

Mijn vader woont hier nog niet zo lang. Ik spreek de medewerkers weinig, maar als ik ze spreek zijn ze zeer attent. Als er iets is met mijn vader komen ze naar mij toe. Hij is een buitenmens en kan hier niet zelf de tuin in. Het zou fijn zijn als er een binnenplaats was waar hij alleen naar toe kon zonder begeleiding. Er is een wandelclub. Hij heeft een ruime kamer en die is netjes. Als mijn vader zijn bewegingsmelder afgaat reageren de medewerkers hier alert op. In de grootte hal is een restaurant. Hij vindt het eten lekker en er wordt gezamenlijk gegeten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Woonzorgcentrum De Veldspaat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.