Dignis, Woonzorgcentrum De Veldspaat

uit 92 waarderingen

Waardering van Dignis, Woonzorgcentrum De Veldspaat - Groningen op 9 juni 2021 Geverifieerd

Mijn vrouw begint te dementeren en ze denkt dat ze weer naar huis gaat. Dat gaat niet meer gebeuren. De medewerkers staan altijd klaar om mijn vrouw te helpen als ik dat vraag, maar volgens mijn vrouw zijn er een paar medewerkers die niet doen wat zij zegt. Dat kan ook aan haar zelf liggen. Ze laten haar ook wel eens lekker uitslapen. Mijn vrouw had eerst een kleine kamer, maar nu heeft ze een kamer met een keukenblokje. Ik heb de kamer zelf ingericht voor haar. Ze woont op de gesloten afdeling. Daar is een huiskamer waar ze naar toe gaat. Er zijn wel activiteiten, maar daar doet ze niet altijd aan mee. In de huiskamer worden de maaltijden gebruikt. Er wordt beneden gekookt. Ik woon zelf in het 55+ gebouw en ik kan zelf naar mijn vrouw toe. Als het goed weer is ga ik met haar wandelen. We wonen vlak bij het winkelcentrum en de kinderboerderij. Er is veel groen in de omgeving.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Woonzorgcentrum De Veldspaat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.