Dignis, Woonzorgcentrum De Bonkelaar

Grootveenweg 59 9331 KB Norg
Deze locatie is onderdeel van Dignis

Waardering van Dignis, Woonzorgcentrum De Bonkelaar - Norg op 5 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

De medewerkers zijn vriendelijk en altijd erg behulpzaam. Geen klachten over. Mijn persoonlijke behandeling gaat ook meestal wel goed. De ene zuster is beter dan de andere. Ze doen het niet allemaal hetzelfde. Sommigen zitten nog wel eens te stuntelen als ze mij moeten helpen met douchen en aankleden. De een is daar handiger in dan de ander. Dat vind ik wel eens storend. Soms moet ik zelf aangeven hoe ik het wil hebben. Ook voor een goed gesprek is bijna nooit tijd. Ze hebben het bijna altijd te druk. Ik zou dat wel graag wat vaker willen. Ik heb het idee dat iemand die wat mondiger is als ik vaker dingen voor elkaar krijgt dan ik. Ik ben niet zo'n haantje de voorste. Mijn kamer ben ik heel tevreden over. Ruim genoeg en ik kan overal goed bij komen. En ik heb een prachtig uitzicht. Daar ben ik erg blij mee. Het eten vind ik ook goed. Ik eet altijd gezamenlijk met de andere bewoners beneden in het restaurant. Op de paar dingen na die ik heb genoemd , ben ik best tevreden over mijn verblijf hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Woonzorgcentrum De Bonkelaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.