Waardering van Dignis, Woonzorgcentrum De Bonkelaar - Norg op 20 augustus 2019 interview

8.3

Het persoonlijke contact waardeer ik erg. Het personeel heeft veel aandacht voor mijn moeder. Ze zijn heel vriendelijk, meelevend en meegaand. Ze hebben het volgens mij heel druk, maar proberen toch tijd te maken voor een praatje. Ze zijn naar mij toe ook altijd vriendelijk. Ze doen nergens moeilijk over en alles is mogelijk. Als ik afspraken maak over de zorg, dan gaat dat prima. De afspraken over het gebouw, bijvoorbeeld als iets vervangen moet worden of als iets stuk is, dan gaat dat over veel schijven. Dat vind ik lastig. Ik vind dat de accommodatie iets beter zou kunnen. Ik vind dat het een beetje verouderd is. Ze zijn wel bezig met het aanbrengen van vernieuwingen, maar dat gaat naar mijn idee heel langzaam. Ik zou het plezierig vinden als mijn moeder een aparte woon- en slaapkamer zou hebben. De instelling werkt met heel veel vrijwilligers en daardoor is er veel mogelijk. Zij drinken koffie met de bewoners en organiseren activiteiten. Er zijn ook vrijwilligers die weleens met mijn moeder gaan wandelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Woonzorgcentrum De Bonkelaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.