Waardering van Dignis, Woonzorgcentrum De Bonkelaar - Norg op 21 augustus 2019 interview

7.7

Ik zou het aanbevelen vanwege de kleinschaligheid, de zorg en de aandacht die besteed wordt aan mijn moeder. Ik heb daar waardering voor. Mijn moeder wordt goed verzorgd en als er iets medisch aan de hand is, dan wordt daar goed op ingespeeld. Ik vind dat er adequaat wordt gehandeld. De communicatie naar mij toe vind ik goed. Ik heb daar totaal geen kritiek op. We hebben contact als de arts geïnformeerd moet worden. Als er een afspraak gemaakt moet worden over wie wat moet doen, dan verloopt dat prima. Ik kan inloggen op Carenzorgt en ik kan daar zien wat er gebeurt. De verzorgenden reiken mijn moeder van alles aan. Mijn moeder kan bijvoorbeeld meedoen met de gezamenlijke maaltijden en de creatieve middagen. Er wordt af en toe gevraagd of ze naar de koffiekamer wil om in contact te komen met de andere bewoners. Er zijn vrijwilligers die met haar willen wandelen. Mijn moeder kan hier van alles doen en mag van alles, maar ze wil het gewoon niet. Als de wensen er zijn, dan wordt er gekeken op welke manier ze daarop in kunnen spelen. Er wordt goed gereageerd op de vragen van mijn moeder. Ze heeft een alarm en ze kan bellen als er iets is. De verzorgenden komen dan bij haar langs. Als mijn moeder behoefte heeft aan aandacht, dan komen ze rustig bij haar zitten. Ik vind het gebouw gedateerd. Het voldoet naar mijn mening niet meer aan de eisen van deze tijd. De kamers van de cliënten vind ik te klein. De kamers zijn 27 m² en dat is inclusief de badkamer en een pantry. Het zou geen overbodige luxe zijn als het iets moderner en groter zou zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Woonzorgcentrum De Bonkelaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.