Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum

Henri Dunantlaan 20 9728 HD Groningen
Deze locatie is onderdeel van Dignis

Waardering van Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum - Groningen op 5 april 2017 Interview

Overige aandoeningen

Alles is er goed geregeld. Mijn moeder verblijft er. De verzorgers zijn goed. Mijn moeder vraagt regelmatig om naar het toilet te gaan, dan duurt het soms wel lang voordat ze komen. Ik snap dat het vervelend is voor het personeel. Het gebouw is pas gerenoveerd en ziet er mooi uit. De toiletten en de woonkamers zijn opgeknapt. Er ligt nieuwe bedekking in alle kamers en gangen. Het is een heel verschil met hoe het was. Er staat een televisie en er liggen bladen om te lezen. Er wordt gym en zang gegeven. En nog veel meer activiteiten zoals nagels lakken. Mijn moeder is dement en neemt niet alles meer goed op, maar ik zie aan haar dat ze het er goed heeft. Er wordt maar één keer in de week schoongemaakt, waardoor er vaak wat stof op de grond ligt. Als ik dit dan aangeef, vragen ze of ik het dan zelf even wil doen. Ach en het is niet zo veel werk, dus pak ik het even op.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum - Groningen

Dank voor uw waardering voor de zorg en het huis en het begrip dat u heeft voor de dingen die niet altijd zo kunnen zoals we graag willen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.