Waardering van Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum - Groningen op 24 april 2017 interview

6.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De manier van hoe ze met mijn moeder omgaan, wisselt heel sterk. Sommige medewerkers hebben echt gouden een randje en van sommigen vraag ik mij weleens af waarom ze er werken. Het huis is inmiddels gerenoveerd. De belofte voor de renovatie begon, was dat de badkamer en het toilet gemoderniseerd zouden worden, zodat er hygiënisch gewerkt kon worden. Dit is niet gedaan. De woonkamers zijn enorm verbeterd en gezellig ingericht. De lange gangen zijn mooi en sfeervol aangekleed, daar ben ik dan ook zeer tevreden over. Het zou mooi geweest zijn als de afdeling van mijn moeder op de begane grond zou komen na de renovatie, vanwege de tuin. Sommige mensen komen nooit buiten. Nu zitten de kantoren van het huis op de begane grond en dat is doodzonde. Besluitvorming is zeer ambtelijk en uiterst traag. Er zouden korte lijntjes moeten kunnen zijn, maar in de praktijk is dit niet zo. Momenteel loopt de zorg redelijk goed, maar ik heb een periode gehad dat we mijn moeder naar een ander tehuis zouden laten gaan. Er was geen professionele behandeling naar mijn moeder toe. Inmiddels zijn de teams veranderd en daardoor is er een grote verbetering geweest. Maar we blijven afhankelijk van de individuele verzorgende. Sommigen hebben weinig affiniteit met de mensen.

Reactie van/namens Lentis Informatieservice

Dank voor uw waardering. We willen graag contact met u om verder te praten over de onderwerpen, die verbeterd kunnen worden en gezamenlijk tot een oplossing te komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.