Waardering van Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum - Groningen op 25 juni 2019 interview

7.0

De vaste verzorgenden vind ik heel goed. Er zijn op dit moment veel invalkrachten. Mijn schoonmoeder vindt het niet prettig als er een onbekende aan haar bed staat. Zij wordt daar ook heel angstig van. Ik heb dit aangegeven bij de verzorgenden. Ik merk wel dat ze daar nu wat meer rekening mee houden. Ik vind dat de verzorgenden mijn schoonmoeder goed verzorgen. Er is volgens mij alleen te weinig personeel. Mijn schoonmoeder zou graag wat vaker naar buiten gaan. Ze voelt zich nu vaak opgesloten. Ik vind dat de verzorgenden heel lief en vriendelijk tegen haar zijn. Ze houden haar ook goed in de gaten met wat ze eet en drinkt. Dat vind ik prettig. Het gebouw is wat verouderd. Mijn schoonmoeder haar kamer vind ik redelijk. Er is een mooi nieuw restaurant gekomen. Na 16:00 kan je daar alleen niets meer halen. Ik vind dit heel slecht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.