Waardering van Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum - Groningen op 22 november 2017 interview

7.5

De verpleging doet erg hun best om het mijn vader zo goed mogelijk naar de zin te maken. Ik wordt direct gebeld als er iets is met mijn vader. Het is een oud gebouw. De liften zijn traag en werken regelmatig niet. Het is pas geleden enigszins opgeknapt. Er zou een nieuwe keuken in komen, maar daar is toch maar op bezuinigd. De activiteiten worden steeds minder door de bezuinigingen en doordat er geen personeel voor is. Mijn vader maakt veel gebruik van de activiteiten, dus dat vind ik erg jammer. Ik vind het knap dat het personeel toch nog zo veel nog voor elkaar krijgt met de weinige middelen die ze hebben.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum - Groningen

Hartelijk dank voor uw waardering. Uw zorg omtrent de activiteiten nemen we mee in de uitwerking van de plannen om de zorg te verbeteren. Wilt u eens praten over deze of andere onderwerpen? U kunt altijd contact opnemen met de teamleider.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.