Waardering van Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum - Groningen op 14 augustus 2019 interview

7.7

De zorgzaamheid naar de patiënt toe vind ik prima. De verzorgenden gaan naar mijn mening goed om met dementerende ouderen. Ze hebben begrip voor de handicaps van mijn vader. Als ze mij bellen of mailen en we maken een afspraak, dan klopt het gewoon. Zowel de arts en verzorgenden zijn er volgens afspraak. Als wij vragen hebben of zij bellen ons, dan hebben ze een goed luisterend oor en komen we tot goede afspraken. De EVV-er is heel begaan. We hebben met verschillende mensen te maken. Sommige verzorgenden kunnen naar mijn idee beter omgaan met de dementie en boosheid van mijn vader. Ze hebben er meer begrip voor en gaan ook niet in een discussie. Het gebouw is oud en er zijn relatief kleine kamers. Er zijn recent wel wat verbouwingen gedaan, waardoor het prima oogt. We zijn zeker niet ontevreden over het gebouw. Wij zijn heel tevreden over de gesloten afdeling. We kunnen prima de afdeling binnenkomen en verlaten. De cliënt kan zonder pasje niet naar buiten toe. Dat systeem werkt prima.

Bent u of werkt u voor Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.