Waardering van Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum - Groningen op 14 november 2017 interview

7.3

Deze instelling is erg passend bij mijn oom. Hij heeft een eigen kamer. Hij stelt het zeer op prijs om op zijn kamer te zijn. Ik vind wel dat hij veel alleen is. Het personeel is erg gedreven. Ze hebben hart voor de bewoners. Ze zijn zeer gemotiveerd en prettig. De instelling is pas gerenoveerd. Na de renovatie zijn er op de afdeling andere bewoners gekomen. Het zijn allemaal mensen die heel intensieve zorg nodig hebben. Ik merk dat aan het personeel. Mijn oom heeft daar last van, want hij gaf onlangs aan dat hij het niet vertrouwenwekkend vindt dat het personeel geen tijd meer heeft om even een praatje te maken. Mij baart het ook zorgen dat het personeel nergens tijd meer voor heeft en gebukt gaat onder hoge werkdruk. Ik vind het heel positief dat de instelling erg leuke activiteiten organiseert. Twee keer per week neemt mijn oom deel aan een huiskamergroep. Dit wordt geleid door een activiteitenbegeleidster en een vrijwilligster. Dat is een hoogtepunt voor hem. Hij doet mee aan een kookclub. Op vrijdag is er mooie klassieke muziek.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum - Groningen

geplaatst op 20 november 2017

Hartelijk dank voor uw waardering.

Bent u of werkt u voor Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.