Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum

Henri Dunantlaan 20 9728 HD Groningen
Deze locatie is onderdeel van Dignis

Waardering van Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum - Groningen op 16 juli 2019 Interview

Ik zie dat de verzorgenden echt hart voor hun werk hebben. Ze gaan met respect met mijn moeder om. Ze troosten haar bijvoorbeeld als ze verdrietig is. Mijn moeder ziet er bijna altijd netjes en verzorgd uit. Met de EVV-er heb ik goed contact. Ze houdt mij altijd goed op de hoogte. Ze belt mij meteen als er iets met mijn moeder is en dat vind ik goed. Het gebouw is oud. Ik zie wel dat ze hun best doen om het er netjes en gezellig uit te laten zien. Ik vind dat de gezamenlijke huiskamer nog wel iets gezelliger kan. Mijn moeder heeft een kamer met een eigen douche en toilet. Ik vind haar kamer netjes. Er worden geregeld activiteiten georganiseerd, zoals balspelletjes, muziek en puzzelen. Ik denk dat ze het leuk vindt om met de activiteiten mee te doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.