Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum

Henri Dunantlaan 20 9728 HD Groningen
Deze locatie is onderdeel van Dignis

Waardering van Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum - Groningen op 10 juni 2021 Geverifieerd

Op een gegeven moment was er geen contact meer en kwamen ze de afspraken niet na. Ik heb heel vaak aan de bel moeten trekken. Ik vind dat mijn moeder te weinig aandacht krijgt. Er is te weinig empathisch vermogen, vind ik. De accommodatie is verouderd. Drie jaar geleden zou het verbouwd worden en dat is niet gebeurd. Er waren grootste plannen, maar zijn niet uitgevoerd. Ik vind dat heel jammer. Ik ben erg tevreden over het overleg met de EVV-er. Mijn moeder vindt het hier niks aan. Er zijn te weinig activiteiten. Ze krijgt wat nodig is, maar meer niet. Ik vind het erg afgepast. Ze woont hier al geruime tijd en ze heeft ook betere tijden meegemaakt. Er is een enorm verloop van personeel, het is niet bij te houden. Elke week lopen er nieuwe medewerkers rond. Ik vind het vreselijk. Voor mij is dat niet zo erg, maar voor mijn moeder is dat verschrikkelijk. Niemand weet iets van mijn moeder en mijn moeder kent ze niet. Ze heeft met niemand een band meer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.