Waardering van Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum - Groningen op 4 oktober 2017 interview

7.3

Vaak genoeg wachten we af om iets te horen van de medewerkers over de afspraken die gemaakt zijn. Helaas gebeurd dat nauwelijks of nooit. De medewerkers zijn lief voor mijn moeder. Ik ben van mening dat er iets te weinig personeel is. We zijn er niet altijd bij maar voor zover we het kunnen zien, vind ik dat mijn moeder op zich goed wordt verzorgd. Ik vind dat bepaalde dingen zoals douchen vaker moet gebeuren. Verder is het gebouw pas gerenoveerd en het ziet er goed uit. Ik vind dat het niet altijd schoon is. Ik denk dat de schoonmakers te weinig tijd krijgen om de kamer van mijn moeder grondig schoon te maken.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum - Groningen

Hartelijk dank voor uw waardering. U kunt wat u bezighoudt ook altijd bespreken met de teamleider. Ze komt graag met u in contact om hierover door te praten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.