Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum

Henri Dunantlaan 20 9728 HD Groningen
Deze locatie is onderdeel van Dignis

Waardering van Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum - Groningen op 6 april 2017 Interview

We hebben een leefboekje en daar schrijven we wat in als we komen. De afspraak is dat de verzorging daar ook in schrijft. Dat gebeurd niet altijd en dat vind ik wel eens jammer. De medewerkers zijn heel lief voor mijn moeder. Ze slaan een arm om haar heen en ze knuffelen haar. Ze hebben aandacht voor haar als ze verdrietig is. Dat vind ik prima, zo gaan we zelf ook met haar om. Ik mis soms wel eens een beetje modieus inzicht. Mijn moeder mocht graag handwerken en breien en we geven haar een bolletje wol wat ze uit elkaar kan halen en daar gaat de verzorging prima in mee. Ze mag in haar eigen kamer verblijven als ze dat wil en ze betrekken haar bij bijvoorbeeld spelletjes. Dat vind ik prima. De omgeving is mooi, ze heeft hier altijd gewoond dus dat past bij haar. Het is een gebouw wat net gerenoveerd is en ik vind het niet het meest luxe. De liften vind ik bijvoorbeeld krakkemikkig en dat had beter gekund. Ik vind het hier niet altijd schoon en ik denk dat dat door de bezuinigingen komt. Er wordt hier één keer in de week schoon gemaakt en we maken zelf het toilet zo nu en dan schoon.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum - Groningen

Uw opmerkingen over de zorg en de locatie zijn waardevol voor ons, dank daarvoor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dignis, Woonzorgcentrum Heymanscentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.