Waardering van DrieGasthuizenGroep, Verpleeghuis Heijendaal - Arnhem op 23 november 2017 interview

8.3

Het gebouw is vrij nieuw. Het personeel vind ik prima. Ik heb het gevoel dat voor de medewerkers niets te veel is. Ze werken heel hard. Wat ik jammer vind, is dat er vaak invalkrachten zijn. Dat is vooral vervelend voor de bewoners zelf. Ik denk dat juist voor dementerenden een vast stramien belangrijk is. Mijn moeder heeft een eigen kamer. Er zijn op de begane grond drie poorten met tien kamers. Per afdeling zijn er drie badkamers met een douche en een toilet. Ik vind het wel jammer dat mijn moeder geen eigen badkamer heeft. In de huiskamer zijn twee medewerkers die elkaar afwisselen. Daar worden spelletjes gedaan, de krant wordt gelezen, er wordt gezongen en er is brain training. Er wordt in de huiskamer gegeten en gekookt. Mijn moeder helpt ook wel mee met afdrogen en klaar maken van het eten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Verpleeghuis Heijendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.