Waardering van DrieGasthuizenGroep, Verpleeghuis Heijendaal - Arnhem op 22 november 2017 interview

7.7

Ik zie vaste medewerkers en veel flexwerkers. Dat vind ik wel jammer. Ik zie dan dat ze minder betrokken zijn, omdat ze er minder zijn en dat is natuurlijk logisch. De vaste medewerkers weten hoe ze mijn moeder positief moeten benaderen. Ze hebben belangstelling naar de achtergrond van mijn moeder. Er is onlangs een levensboek opgesteld en het is de bedoeling dat ze daar met mijn moeder over in gesprek gaan, voor zover dat kan. Ik heb goed contact met de huiskamerbegeleiders, zij zijn veelal aanwezig op de gezamenlijke huiskamer. Ik vind dat deze medewerkers ook heel belangrijk zijn. Ik kan gebruik maken van familienet en kan ik foto's bekijken en zo blijf ik op de hoogte. Ik kan via de EVV-er dingen regelen. Dat gaat goed. Als ik een vraag heb, dan wordt dit genoteerd en daar krijg ik een snelle reactie op. Mijn moeder kan het hele gebouw doorlopen. De receptie houdt haar in de gaten. Ik vind het ook heel fijn dat er een receptie is. Ze hebben een restaurant met gastvrouwen die de hapjes verzorgen. De omgeving vind ik wat minder. Het gebouw zit gelijk aan de grote weg. Ze hebben wel een fijne binnentuin, waarin gezeten kan worden en gewandeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Verpleeghuis Heijendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.