Waardering van DrieGasthuizenGroep, Verpleeghuis Heijendaal - Arnhem op 4 november 2017

• Dementie

Mijn moeder verblijft nu anderhalf jaar in Heijendaal na een val met als gevolg scheurtje in bekken. Ze kwam op de observatie/revalidatie-afdeling. Enkele weken later kreeg zij een indicatie omdat zij wegens dementieel beeld niet meer veilig alleen thuis kon wonen. We zijn heel tevreden over de vooruitgang in functioneren die mijn moeder in dit tehuis heeft doorgemaakt. Dit m.i. door de goede verzorging+aandacht van de huiskamerbegeleiding, de regelmaat in eten/drinken, de activiteiten die aangeboden worden. Een minder punt vind ik de communicatie met de familie. Het gebeurt nog regelmatig dat ik geen antwoord krijg op een vraag per mail.Een ander punt waar ik tegenaanliep is dat er een gouden ring van mijn moeder kwijt is en dat er geen duidelijk punt voor registratie gevonden/verloren voorwerpen schijnt te zijn. Dit zal toch vaker voorkomen neem ik aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Verpleeghuis Heijendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.