DrieGasthuizenGroep, Verpleeghuis Heijendaal

St. Elisabethshof 201 6812 AX Arnhem
Deze locatie is onderdeel van DrieGasthuizenGroep

Waardering van DrieGasthuizenGroep, Verpleeghuis Heijendaal - Arnhem op 19 januari 2020

Botbreuken

Na drukken op een bel duurt het regelmatig 20 min - 30 min voor ze reageren. De ene weet niet wat de andere doet. Delical flesjes worden maar niet gegeven als ze op zijn, terwijl 2x daags was voor geschreven. Na navraag van mijn zoon werd er actie ondernomen.. Paracetamol de ene dag om 15:00 de andere dag om 18:00 (na navraag). Het is nu al 1 1/2 week geleden dat ik gedoucht ben. De ene verzorger is heel goed ,en de andere is heel bot snauwt etc... Al met al geen prettige plaats om te zijn. De vraag hier boven Sluit de zorg aan op wat u zelf belangrijk vindt? Past het bij de manier waarop u wilt leven? Moet ik met een dikke nee beantwoorden. Boven staande betreft alleen de 3de etage De rest van het verpleeghuis kan ik niet beoordelen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis DrieGasthuizenGroep, Verpleeghuis Heijendaal - Arnhem

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie op Zorgkaart Nederland. Uw opmerkingen nemen wij uiterst serieus. Uit uw reactie blijkt dat u ontevreden bent over de zorgverlening. De gemaakte afspraken worden niet nagekomen en de zorgverlening zou niet aansluiten op de behoefte. In beide gevallen is dit uiteraard wel de bedoeling.
Wij gaan hierover graag met u in gesprek. U wordt dringend verzocht om hiertoe contact op te nemen met de teamleider van de 3e etage. Wij horen graag van u!

Met vriendelijke groet,
Els Tillemans,
Managementassistent Heijendaal

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DrieGasthuizenGroep, Verpleeghuis Heijendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.